13 Ekim 2010 Çarşamba

Acayip Korkak Birisi - Süperevsiz

Gökyüzünden kafasına siyah bir ceket ile siyah bir pantolon düşmüştü evsizin. Bu bir lütuftu sanki. Paltosu yırtık, pantolonu ise delinmişti dizlerinden. Tam ihtiyacı olan şeylerdi yani. Paltosunu çıkarıp bir kenara koydu ve simsiyah yeni ceketini giydi. Aynı şeyi eski pantolonu için de yaptı ve yeni pantolonunu geçirdi o kaldırımda yatmaktan hissizleşmiş kuru götüne. Yeni kıyafetlerini giydikten sonra adeta başka bir adama dönüşmüştü. Kendini birden bire Achilles gibi hissetmeye başladı. Yenilmez bir kahramandı artık ama o bunun farkında değildi.

Bir gece ara sokaklarda avare misali dolaşırken 2 kişinin bir kadını sıkıştırdığını gördü. Niyetleri belliydi yüzlerinden. Avına saldıran bir sırtlan gibi atılmışlardı kadının üzerine. Kadın korkudan sesini bile çıkaramıyordu. Suratı bembeyaz kesilmiş, titriyor.. Aniden kendinde garip bir şey hissetti. Kadını kurtarabileceğini. Ama onun cüssesinde - boyu yaklaşık 170 santimetre civarında, kilosu ise
49 ile 52 arasında değişiyordu yemek bulabilmesine bağlı olarak - birinin bunu yapması neredeyse imkansızdı. İki adamın arasında daldı, bir kaç itiş kakıştan sonra adamlardan birinin kaburgasına attığı yumruk o adamı bir kaç metre geri uçurdu. Bu olayın verdiği gazla diğer adamın üstüne yürüdü, fakat diğer adam arkadaşıyla aynı kaderi paylaşmamak için kaçarak uzaklaştı. Kadın ise bu olayı korku dolu gözlerle izlemekteydi. Kadını düştüğü yerden kaldırdı.
- Size nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum. Para vermek isterdim ama cüzdanımda sadece 10 liram kaldı. Başka da param yok.
Suratı garip bir hal aldı adamın. Düşünüyordu: " Lan şimdi ben sokakta yaşayan bir insanım. Ben bu on lirayla 5 gün rahat rahat geçinirim. Ama öte yandan kadının başka parası yok. Amaan siktir et. Hatunu sikilmekten kurtardım. Verecek tabii parasını.. " Ve cevap verdi;
- Sanırım o parayı almam gerek. Sokakta yaşayan bir adamım ben, ve o paraya sizden daha fazla ihtiyacım var.
Kadının cüzdanında parayı çekti. Kadın öfke dolu bir teşekkür etti.

Oradan uzaklaşırken kafasında bir düşünce vardı. " Lan şimdi ben böyle her ihtiyacı olana yardım etsem, sonra onlardan para alsam. Süper kahramanlığı ticarete döker, paranın da amına koyarım. Evet evet, çok güzel fikir. "

Ve başı dertte olan insanları aramaya başladı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder